Igazgatási Csoport

Hatósági és szociális ügyintéző feladatai

Hatósági és szociális ügyintéző feladatai

Hatósági és szociális ügyintéző feladatai (1 fő)

Ellátja:

  • a birtokvitás ügyekkel,
  • a telep bejelentési és engedélyezési kérelmek elbírálásával,
  • a kereskedelmi igazgatással, működési igazolások, engedélyek kiadásával, magánszálláshelyek nyilvántartásával kapcsolatos hatásköröket,
  • a rendezvénytartási kérelmekkel kapcsolatos ügyintézést,
  • a környezetvédelmi hatáskörökből eredő feladatokat.
  • hatósági bizonyítványokat állít ki, tart nyilván, illetve vezet.
  • intézi a Hivatalhoz érkezett panaszokat.
  • közreműködik a jegyzői törvényességi vizsgálatok elvégzésében.
  • ellátja az állatvédelmi hatósági és nyilvántartási feladatokat.
  • döntésre előkészíti a testületek, a bizottság, a polgármesterek és a jegyző hatáskörébe utalt szociális-igazgatási ügyeket.
  • közreműködik a szociális, valamint a járványügyi feladatok ellátásában.
  • segíti a Családügyi, Kulturális és Ifjúsági Bizottság munkáját, részt vesz az aljegyzővel közösen a nyílt és a zárt üléseiken, határidőre elkészíti a bizottsági jegyzőkönyveket.
  • a vadkárral kapcsolatos ügyek intézését,
  • a közterületi fakivágás engedélyezésével kapcsolatos ügyintézést,
  • a közterület használatával, valamint az épített és természeti környezet védelmével kapcsolatos feladatokat,
  • közreműködik az éves hatósági statisztikák összeállításában
x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom Adatvédelmi központ További információ a cookie-kezelésről